sâmbătă, 9 octombrie 2010

Ea.

-Te iubesc.
-Te iubesc pentru ca esti tu,pentru ca ai fost mereu alaturi de mine,ca m-ai inteles.
-Intotdeauna ai fost acolo,la orice ora din zi si din noapte.
-Mi-ai fost sora dar cu timpul iubirea dintre noi sa tranformat in al tip de iubire.
-Niciodata nu m-am priceput la cuvinte,si nu cred ca asta se va intampla prea curand,dar pentru tine simt ca trebuie sa fac asta...
-Te iubesc enorm,si fara tine nu vad soare,nu vad viata buna.
-Desi trec prin momente proaste,mai bine zis oribile :-j. tu esti mereu aici cu o vorba buna !.
-Iubita :o3 imi cer scuze pentru noptiile nedormite:o3 
-Iti multumesc ca ma lasi sa te iubesc eu,ca m.ai acceptat asa cum sunt,si ca mereu incerci sa ma ajuti fie si cu un sfat.


Mereu ai ceva bun de spus,mereu esti cu zambetul pe buze,chiar si atunci cand nu ai motive.
Stiu ca faci asta doar pentru a-mi da mie putere,dar prefer sa.ti fac jocul` si sa nu te mai ranesc :(.

Stiu ca nu sunt perfect,chiar daca tu.mi spui din 5 in 5 min "perfectu` meu,te iubesc!":">.
Multumesc de zilele astea minunate petrecute impreuna,pe care nu le voi uita niciodata,pe care nu le voi regreta in veci.
Si cam atat..
Puiule..nu mi.am luat cuvintele cu mine,nu-s poet,nu-s cine stie ce..
Sunt eu,Andrei baiatul tau care te iubeste enorm >:D<.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu